LA HABITACIÓN ROJA
Obertura portes: 21:30 H
Inici actuació: 22:00 H


30 Aniversari de La Habitación Roja
La Habitación Roja es va formar a L’Eliana allà per l’any 1995. Un any abans, des de la ciutat de Barcelona, vaig cridar a Jose, amic des de la infància, i li vaig dir que quan tornés a València faríem un grup i ens diríem La Habitación Roja, en honor al saló de la casa del carrer Notariat en la qual havia viscut entre 1993 i 1994. Aquest curs em va canviar la vida abans que la música també ho fes per sempre. Al costat de Jose i Joan al baix, comencem a bastonejar els nostres instruments com bonament podíem en el soterrani del Cinema d’Estiu del nostre poble i allí ens topem, per uns d’aquestes màgiques casualitats de la vida, amb Pau mentre aquest tocava “This Charming Man” de The Smiths. Poc temps després Marc Greenwood va substituir a n’en Joan i junts (amb l’ajuda de l’Edu, més tard Jordi i després l’Endika) hem editat 14 discos d’estudi, escrit i gravat més de 250 cançons i realitzat més de 1000 concerts per Espanya, Europa i Amèrica.
Ara celebrarem el 30 aniversari de La Habitación Roja, i ens agradaria molt que ens acompanyéssiu. Hem tingut el privilegi de formar una entranyable família al costat de tota la gent que ens segueix i també el gran honor de fer-vos companyia al llarg dels anys i ser part de la banda sonora de les vostres vides. No serà un concert més, perquè estarem emocionats al vostre costat celebrant l’haver sobreviscut amb dignitat, fe i passió a 30 anys en el món de la música des de la més absoluta independència. Conforme va passant el temps un és conscient que li van quedant menys anys per davant i que cal celebrar les coses bones que li puguin succeir. I creieu-nos quan us diem que tenir-vos al nostre costat ha estat meravellós: el millor de La Habitación Roja, és sens dubte el seu públic. Són molts els grups que van començar quan nosaltres i que desgraciadament, per diverses raons i circumstàncies, es van quedar en el camí, però gràcies al vostre suport, nosaltres hem mantingut intactes les ganes de seguir endavant i la il·lusió de retrobar-nos amb cada gira.
Ara celebrarem que ens tenim els uns als altres i per una nit girarem la vista enrere, des de l’any de la nostra formació fins al present, per a cantar junts aquestes cançons que formen part “DELS MILLORS ANYS DE LA NOSTRA VIDA”. Avui, aquí, des de la legitimitat que donen el temps, l’experiència i una llarga amistat com la nostra, volem celebrar aquest viatge vital ple de música i cançons. Al llarg dels anys ens heu fet sentir que érem importants i especials i que el que fem té sentit. És això el que ens ha permès continuar.
Hi ha altres bandes, però no són La Habitación Roja.
