CRIM
+ EXILI + PERIFERIA
Obertura portes: 20:30 H
Inici actuació: 21:00 H
21:00 – PERIFERIA
21:55 – EXILI
23:10 – CRIM

CRIM TORNA A LA MIRONA AMB NOU DISC I NOVA GIRA
El grup tarragoní torna a La Mirona amb “Futur Medieval”. El 5è llarga durada és un cop de puny a la taula. Amb lletres iròniques contra l’egoisme, el capitalisme, l’especulació immobiliària i la hipocresia generalitzada.
EXILI és una banda de punk rock nascuda el 2017 amb la voluntat de mantenir viva la flama combativa i identitària de l’escena catalana. Amb influències del punk i l’Oi!, les seves cançons barregen melodies enèrgiques i lletres carregades de força, orgull i resistència. Després de treballs com Via Fora o La Nostra Força, el grup enceta una nova etapa amb formació estable i el seu primer LP en camí, consolidant-se com una de les veus més autèntiques i potents del punk actual.
PERIFERIA és una banda de rock alternatiu formada el 2019 a La Roca del Vallès, amb un so directe i emocional que beu del punk melòdic i del rock estatal contemporani. Les seves cançons combinen intensitat i melodia amb lletres honestes que parlen d’inquietuds generacionals, contradiccions personals i la recerca d’un lloc propi. Amb una energia crua sobre l’escenari i un discurs proper, Periferia s’ha fet un lloc dins l’escena alternativa actual, destacant per l’autenticitat i la connexió real amb el públic.
